На море в Албанію (Частина 4)

Львів | Кечкемет | Ниш | Скоп'є | Охрид | Кепаро | Белград

15.06.2017 - 07.07.2017

Два тижні в Кепаро пролетіли дуже швидко. Назад ми вирішили їхати через Грецію. В 7 ранку виїхали з готелю дорогою SH8, перед Саранде переїхали на дорогу SH98, а в Shkalle на SH97 і о пів на 9 ми вже були на кордоні. Кордон пройшли за 10 хвилин і от ми вже в Греції.

По дорогах EO18 і EO6 доїхали до Ladochori й виїхали на автобан A2. Автобан A2 на мапі виглядає як штрих пунктир - тунель за тунелем - фари практично не вимикаєш....   Перед Салоніками переїхали на автобан А1. За проїзд грецькими автобанами ми заплатили 8,5 євро. О 15:00 ми приїхали на Грецько-Македонський кордон. По кілометражу ця дорога довша ніж дорога через Вльору, але швидша по часу і значно легша - все-таки по автобанах їхати комфортніше ніж по серпантинах...   Хоча краєвиди, побачені по дорозі через Вльору, вартують того, щоб хоча б один раз проїхати цією дорогою...

Кордон ми пройшли менше ніж за 20 хвилин і по автобану А1 (ім. Олександра Македонського) поїхали в напрямку Скоп'є. Біля Скоп'є ми попрощались з нашими друзями, які їхали додому без "туристичних" зупинок.;) До речі, вони заїхали з Кепаро до Львова тільки з однією ночівлею...

Перед шостою ми вже селились в наших апартаментах в Скоп'є - ці апартаменти стануть нашою домівкою на два дні (забронювали за 52 долари США на AirBnb). Від грецького кордону до Скоп'є ми заплатили за користування автобаном 60 македонських денарів і 2,5 євро. До речі в цей день в районі Охрід був землетрус в районі 5 балів - якби ми їхали через Вльору, то могли б "зустрітись" з ним по дорозі...

На наступний день зранку ми поїхали в каньйон Матка. Мальовничий каньйон розташований за 17 кілометрів від Скоп'є, в долині річки Треска.

Припаркувались і пішли в напрямку каньйону. Спортивний комплекс греблі на байдарках.

Електростанція

Церква Святого Андрія побудована 1389 року.

Вздовж каньйону в скелях "продовбані" стежки для відвідувачів національного парку. Щоб пройти всіма стежками потрібно не один день.

В нас не було стільки часу - ми скористалися моторним човном.  

За бажанням можна винайняти байдарку для подорожі каньйоном.

От ми й допливли до печери Врело - печеру відкрили випадково - під час будівництва дороги.

На території каньйону є 10 печер. Врело - найвідоміша з них. В печері є багато сталактитів, у тому числі великий, посередині печери, відомий як "Соснова шишка".

Поплили човном у зворотному напрямку, походили ще трохи по каньйону.

По обіді повернулись в Скоп'є і трохи "пошопились" в Skopje City Mall.

На наступний день пів на восьму продовжили нашу подорож по автобану А1. Менше ніж за годину були на Македонсько-Сербському кордоні - кордон пройшли за 10 хвилин. За проїзд македонськими автобанами заплатили 100 денарів. О пів на другу приїхали в Белград - за проїзд сербським автобаном А1 заплатили 1090 динарів. В Белграді велика проблема з безкоштовними паркінгами - ціни на платних паркінгах трохи кусаються. За 35 євро ми забронювали "Danube Apartment" апартаменти на Booking з великим безкоштовним паркінгом під вікнами.

Белград (сербською Београд) - столиця і найбільше місто Сербії. З сербської мови назва міста перекладається як біле місто, тому українці колись називали його Білгород. Місто розташоване в місці впадіння Сави в Дунай. Перші поселення на цьому місці з'явились ще в 7 тисячолітті до нашої ери.

В другій половині дня пішли вздовж Дунаю в напрямку Белградської фортеці. Дунай по при берег дуже захаращений.

Белградська фортеця доволі непогано збереглася.

Белградська фортеця є найстарішою частиною Белграда. Впродовж століть населення міста було сконцентровано тільки в межах фортеці.

Перші військові укріплення в цьому місці звели римляни ще на початку нашої ери.

Фортеця розташована на пагорбі 125 метрів заввишки. З пагорба відкривається чудовий краєвид на Саву і Дунай

на нові квартали Белграда

Погуляли по фортеці.

На території фортеці розташований найбільший парк Белграда - Калемегдан - гуляти в тіні дерев в цей спекотний день було особливо приємно...

В парку розташований військовий музей.

Погуляли трохи по старій частині Белграда і повернулись в апартаменти.

О пів на 7 зранку виїхали по автобану А1 в напрямку угорського кордону. Перед дев'ятою перетнули кордон (за 15 хвилин) - за проїзд сербськими автобанами заплатили 320 динарів. Автобаном М5 доїхали до кільцевої дороги Будапешту, потім через М0 і М31 виїхали на М3 і поїхали в напрямку українського кордону. По дорозі Е579 прибули о 14:00 на КПП "Лужанка". КПП "Лужанка" в той день майже не працював - вірус "Petya" бушував на українському боці кордону - угорські прикордонники порадили переїхати на КПП Косонь. Як не дивно цей перехід працював. Але КПП Косонь працює тільки до 20:00 - Фортуна була на нашому боці - о 19:20 ми вже були в Україні.  Очікування на кордоні виснажило нас і ми заночували в гостинній садибі в селі Бене (1120 грн за 4-х людей з вечерею і сніданком).

На наступний день в обідню пору ми були вже дома у Львові. Тахометр в автомобілі показував 2172 кілометри від Кепаро до дому.

На проїзд і проживання було витрачено 1120 євро.
Тобто 280 євро на людину за 23 дні.

На море в Албанію (Частина 1)
На море в Албанію (Частина 2)
На море в Албанію (Частина 3)

Наші подорожі в цьому напрямку

На море в Албанію (Частина 1)

15.00.2017 - 07.00.2017

Дорога до моря.

Читати далі

На море в Албанію (Частина 2)

15.00.2017 - 07.00.2017

Дорога до моря (продовження).

Читати далі

Корисні посилання