Варшава

Країна: Польща

Наші подорожі в цьому напрямку

Варшава - столиця і найбільше місто Польщі з населенням близько 1,8 мільйона і площею 517 квадратних кілометрів.

Зареєструйтеся за посиланням і отримайте 56 євро на Ваші подорожі.

Згідно з легендою, багато років тому, була над Віслою маленька хатинка в якій жив рибалка Варс і його дружина Сава. Одного дня, недалеко від їхньої хатинки, полював князь Земомисл. В гонитві за звіром князь відірвався від своєї дружини. Вечоріло, князь не міг знайти дороги додому. Врешті-решт, він дістався до берега Вісли й побачив хатинку Варса і Сави. Варс і Сава гостинно прийняли князя і за це князь подарував їм землі понад Віслою. Від імен Варса і Саві й походить назва міста Варшави. Легенда - гарна, тільки Сава - це слов'янське чоловіче, а не жіноче ім'я...

Найпопулярніший сайт для пошуку і бронювання проживання.

На гербі міста зображена русалка. Згідно з легендою, дві сестри, русалки, припливли з Атлантики в Балтійське море. Одній з них сподобалися скелі в данських протоках і до сих пір ми бачимо, як вона сидить на камені біля входу в гавань Копенгагеніа. Друга русалка доплила до Гданська і Віслою попливла на південь. В районі Строго Міста русалка вийшла на піщаний берег, щоб відпочити. Це місце їй сподобалось і вона вирішила залишитись в цих краях.

Booking.com

Наші подорожі в цьому напрямку

27.12.2017 - 04.01.2018

Для того щоб гідно зустріти Новий 2018 рік ми за кілька місяців  почали планувати нашу новорічну мандрівку. Як завжди зимою хочеться трохи тепла, тому було бажання поїхати на південь. Ми навіть знайшли дешеві квитки на літак до Мілана, прикинули приблизний маршрут: Бергамо, Верона, Флоренція, Болонья. Але коли ми порахували вартість проживання, то зрозуміли, що цього року потрібно шукати більш бюджетний варіант . Також ми думали про подорож в напрямку Відня, але ціни на проживання на Новорічні свята в цьому місці починалися від 100 доларів за добу. І тому, як і рік перед тим, ми вирішили їхати до Польщі. Для початку ми забронювали апартаменти в Варшаві (358 польських злотих за дві ночі на Booking), Торуні (249.24 долари США за чотири ночі на AirBnb) і Кракові (104 долари США за дві ночі на AirBnb). Мандрівку спланували так, щоб подорожувати тільки поїздом - заздалегідь купили квитки на потяги на сайті Укрзалізниці і Intercity.pl. До мандрівки готові!

26.12.2015 - 05.01.2015

На наступний день ми виселилися з апартаментів та переїхали швидким потягом EIP (Express Intercity Premium) Pendolino до Варшави. EIP Pendolino – це сучасні, комфортні та дуже швидкі (160 км/год) потяги.

Вони курсують у всіх основних напрямках Польщі. Так дорога з Гданська до Варшави зайняла всього 3 години. Ми купили квитки за місяць до поїздки на сайті PKP Intercity - це дозволило суттєво зекономити на проїзді - ми заплатили всього 196 злотих (ціна за 4 квитки).

Після того, як поселилися, ми поїхали до Королівського замку. На площі біля замку була чудова ялинка і дуже багато святкової ілюмінації.  Прогулялися по старому місті, вийшли на площу Ринок Старого міста. Навколо пам’ятника русалки була побудована велика ковзанка.

Читати далі

Найпопулярніший сайт для пошуку і бронювання проживання.
26.12.2014 - 05.01.2015

Трапилася ця історія з нами під Новий 2015 рік. Захотілося нам нових вражень, і як завжди не сиділося дома. Варіантів куди поїхати було багато, але як ми надумали їхати на Балтійське море, а не десь, де хоч трішечки тепліше вже не пам’ятає ніхто.

Для початку, за півтора місяця до поїздки, ми забронювали за 356$ на тиждень чудове помешкання на AirBnb в районі Gdansk Wrzeszcz. Треба сказати, що при відносно невеликій кількості населення (460 тисяч), Гданськ, займає доволі велику площу - 261 квадратний кілометр. Гданськ займає таку велику площу, тому що в межі міста включили містечка, які знаходились поряд: Wrzeszcz, Oliwa, Osowa, Zabianka і т.д. Крім того, разом із Гдинею і Сопотом, Гданськ утворює міську агломерацію - так зване, Тримісто. А це вже площа в 414 квадратних кілометрів. Така велика площа потребувала хорошого транспортного сполучення - це транспортне сполучення забезпечують SKM (Szybka Kolej Miejska - швидкі міські колії). Так завдяки SKM ми добирались з "нашої" станції Gdansk Wrzeszcz до центральної частини Гданська за 7 хвилин. Плюс з "нашої" станції Gdansk Wrzeszcz ми стартували у наші поїздки в Мальборк, Гдиню, Сопот і Варшаву.

26.12.2014 - 05.01.2015

Менше ніж за 70 кілометрів від Гданська знаходиться місто Мальборк. В Мальборку знаходиться просто фантастичний замок, історичну та архітектурну цінність якого переоцінити неможливо. В понеділок в замок можна попасти безкоштовно - потрібно оплатити тільки аудіогід - 8 злотих з людини, тому ми запланували нашу поїздку в Мальборк на понеділок 29 грудня - в інший день ми б заплатили за вхід в замок 91 злотий за нашу родину. Квитки на потяг ми купили зазделегіть на сайті PKP Intercity за 53 злотих. Потяг відправлявся з "нашої" станції Gdansk Wrzeszcz о 9:50, а вже за 40 хвилин ми були в Мальборку.

Повернувшись додому ми приготували святкову вечерю і дивились концерт з Ґдині по телевізору...

Після зустрічі нового року, відіспавшись майже до обіду, ми поїхали на трамваї в район Гданська Оліва.

Оскільки за шість днів ми досить багато побачили, а нам хотілося все нових і нових вражень, то на сьомий день ми вирішили піднятися на гору над головним вокзалом Гданська. Там знаходиться фортеця (Fort Grodzisko) з гарними інсталяціями на історичну тематику.

З фортеці відкривається гарна панорама Гданська.