Ниш

Країна: Сербія

Наші подорожі в цьому напрямку

Ниш - третє за розміром місто Сербії - населення міста складає близько 200 тисяч. Через місто протікає річка Нишава - в честь якої й назвали місто.

Зареєструйтеся за посиланням і отримайте 56 євро на Ваші подорожі.

Ниш - одне з найстаріших міст не тільки на Балканах, але й у Європі. Місто заснували скордіски ще в 279 році до нашої ери. В місті народився Костянтин Великий - перший християнський Імператор і засновник Константинополя. В давні часи Ниш вважали воротами між Сходом і Заходом.

Найпопулярніший сайт для пошуку і бронювання проживання.

В наші часи найцікавішим об'єктом міста є турецька фортеця. Фортецю побудували турки на початку XVIII століття - фортеця була споруджена на місці попередніх укріплень - стародавнього римського, візантійського, а пізніше середньовічних фортів.

Booking.com

Наші подорожі в цьому напрямку

15.06.2017 - 07.07.2017

Влітку 2016 року ми їздили літом на Адріатичне море в Хорватії. Балкани нам дуже сподобались і в 2017 році ми вирішили поїхати в тому ж напрямку. Спочатку планували їхати в більш традиційну Чорногорію, але потім виникла ідея з Албанією. Оцінили ціни на проживання й Албанія "перемогла".  Також на користь Албанії зіграло географічне розташування - Албанія знаходиться південніше, а ми планували їхати на море в червні. В лютому ми забронювали на два тижні невеликі апартаменти (35 євро за добу на AirBnb) в сімейному готельчику "Qeparo Napolon Complex" у селищі Кепаро (англ. Qeparo). Час до літа тягнувся довго, проте у нас було достатньо часу, щоб розпланувати детально дорогу. Мета була не просто швидко заїхати, а ще й побачити щось цікаве. Спочатку ми планували три ночівлі, але Євросоюз вводив безвізовий режим з Україною за три дні до нашої подорожі, тому ми вирушили на день швидше.  За день до поїздки ми оформили всі необхідні документи на нашого песика, купили за 4780 угорських форинтів (15,5 євро) місячну віньєтку для проїзду по угорських автобанах і розіслали запити на AirBnb в діапазоні від українського до сербського кордону. До мандрівки готові!

Читати далі

Найпопулярніший сайт для пошуку і бронювання проживання.
15.06.2017 - 07.07.2017

На наступний день о 7:00 ми виїхали зі Скоп'є і продовжили рух по автобану А2. До наступної нашої зупинки, міста Охрид, було всього 170 кілометрів - ми вирішили зробити невеличкий гак і відвідати національний парк Маврово. З'їхали за Ново Село на дорогу R1202.

Національний парк Маврово - парк площею 73088 гектари в долині річки Радика. Зупинились біля інформаційного центру, купили мапу і прояснили про цікаві місця. Спочатку поїхали трохи в сторону від нашого маршруту (по дорозі R2235), вздовж озера Маврово в селище Маврово.

15.06.2017 - 07.07.2017

Кепаро - мальовниче село на березі Іонічного моря. В давнину район Кепаро, як і навколишні села, був заселений грецьким плем'ям. Назва села походить від грецького слова kipos, що означає сад. Кепаро розташовано на західному схилі гори Джівлаш, приблизно 450 метрів над рівнем моря. У 1957 році Кепаро був розділений на Старе і Нове Кепаро.

Ми поселились в невеличкому сімейному готельчику "Qeparo Napolon Complex" у номері з неймовірним краєвидом на море й острів Корфу,

15.06.2017 - 07.07.2017

Два тижні в Кепаро пролетіли дуже швидко. Назад ми вирішили їхати через Грецію. В 7 ранку виїхали з готелю дорогою SH8, перед Саранде переїхали на дорогу SH98, а в Shkalle на SH97 і о пів на 9 ми вже були на кордоні. Кордон пройшли за 10 хвилин і от ми вже в Греції.

Перед шостою ми вже селились в наших апартаментах в Скоп'є - ці апартаменти стануть нашою домівкою на два дні (забронювали за 52 долари США на AirBnb). Від грецького кордону до Скоп'є ми заплатили за користування автобаном 60 македонських денарів і 2,5 євро. До речі в цей день в районі Охрід був землетрус в районі 5 балів - якби ми їхали через Вльору, то могли б "зустрітись" з ним по дорозі...