Мальборк

Країна: Польща

Наші подорожі в цьому напрямку

Місто було побудоване в Пруссії навколо фортеці Ordensburg Марієнбург, яка бла заснована в 1274 році на східному березі річки Ногат тевтонськими лицарями. І замок і місто (названий Марієнбург на німецькій мові і Malborg або Мальборк польською мовою) були названі по імені їх покровительки, Діви Марії. Цей укріплений замок став резиденцією Тевтонського ордена і найбільшою готичною фортецею Європи.

Зареєструйтеся за посиланням і отримайте 56 євро на Ваші подорожі.

Під час Тринадцятилітньої війни (1454 - 1466 роки) польські війська осаджували замок багато місяців, а місто кілька разів переходив з рук у руки. Після поразки Тевтонських рицарів під Грюнвальдом резиденція Великого магістра піддалася тривалій облозі. Місто Марієнбург було зруйноване, але сам замок захопити так і не вдалося. В 1456 році магістр передав замок в сплату боргу богемським найманцям і переїхав до Кенігсбергу, а найманці перепродали його польському королю Казимиру IV. Так замок опинився у складі Речі Посполитої.

Найпопулярніший сайт для пошуку і бронювання проживання.

При безперервному будівництва протягом майже 230 років, замковий комплекс це фактично три замки об'єднані в один. Класичним прикладом середньовічної фортеці, це найбільший в світі цегляний замок і один з найбільш вражаючих в своєму роді в Європі. Замок був в процесі відновлення німцями, коли почалася Друга світова війна. Під час війни замок був більш ніж на 50% зруйнований. Відновлення триває ще й до сьогодні. Замок і його музей перераховані в якості одного з об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Booking.com

Наші подорожі в цьому напрямку

26.12.2015 - 05.01.2015

На наступний день ми виселилися з апартаментів та переїхали швидким потягом EIP (Express Intercity Premium) Pendolino до Варшави. EIP Pendolino – це сучасні, комфортні та дуже швидкі (160 км/год) потяги.

Вони курсують у всіх основних напрямках Польщі. Так дорога з Гданська до Варшави зайняла всього 3 години. Ми купили квитки за місяць до поїздки на сайті PKP Intercity - це дозволило суттєво зекономити на проїзді - ми заплатили всього 196 злотих (ціна за 4 квитки).

Після того, як поселилися, ми поїхали до Королівського замку. На площі біля замку була чудова ялинка і дуже багато святкової ілюмінації.  Прогулялися по старому місті, вийшли на площу Ринок Старого міста. Навколо пам’ятника русалки була побудована велика ковзанка.

Читати далі

Найпопулярніший сайт для пошуку і бронювання проживання.
26.12.2014 - 05.01.2015

Трапилася ця історія з нами під Новий 2015 рік. Захотілося нам нових вражень, і як завжди не сиділося дома. Варіантів куди поїхати було багато, але як ми надумали їхати на Балтійське море, а не десь, де хоч трішечки тепліше вже не пам’ятає ніхто.

Для початку, за півтора місяця до поїздки, ми забронювали за 356$ на тиждень чудове помешкання на AirBnb в районі Gdansk Wrzeszcz. Треба сказати, що при відносно невеликій кількості населення (460 тисяч), Гданськ, займає доволі велику площу - 261 квадратний кілометр. Гданськ займає таку велику площу, тому що в межі міста включили містечка, які знаходились поряд: Wrzeszcz, Oliwa, Osowa, Zabianka і т.д. Крім того, разом із Гдинею і Сопотом, Гданськ утворює міську агломерацію - так зване, Тримісто. А це вже площа в 414 квадратних кілометрів. Така велика площа потребувала хорошого транспортного сполучення - це транспортне сполучення забезпечують SKM (Szybka Kolej Miejska - швидкі міські колії). Так завдяки SKM ми добирались з "нашої" станції Gdansk Wrzeszcz до центральної частини Гданська за 7 хвилин. Плюс з "нашої" станції Gdansk Wrzeszcz ми стартували у наші поїздки в Мальборк, Гдиню, Сопот і Варшаву.

26.12.2014 - 05.01.2015

Менше ніж за 70 кілометрів від Гданська знаходиться місто Мальборк. В Мальборку знаходиться просто фантастичний замок, історичну та архітектурну цінність якого переоцінити неможливо. В понеділок в замок можна попасти безкоштовно - потрібно оплатити тільки аудіогід - 8 злотих з людини, тому ми запланували нашу поїздку в Мальборк на понеділок 29 грудня - в інший день ми б заплатили за вхід в замок 91 злотий за нашу родину. Квитки на потяг ми купили зазделегіть на сайті PKP Intercity за 53 злотих. Потяг відправлявся з "нашої" станції Gdansk Wrzeszcz о 9:50, а вже за 40 хвилин ми були в Мальборку.

Повернувшись додому ми приготували святкову вечерю і дивились концерт з Ґдині по телевізору...

Після зустрічі нового року, відіспавшись майже до обіду, ми поїхали на трамваї в район Гданська Оліва.

Оскільки за шість днів ми досить багато побачили, а нам хотілося все нових і нових вражень, то на сьомий день ми вирішили піднятися на гору над головним вокзалом Гданська. Там знаходиться фортеця (Fort Grodzisko) з гарними інсталяціями на історичну тематику.

З фортеці відкривається гарна панорама Гданська.